SidorÄr du prematurförälder?

torsdag 14 augusti 2014

Donerat till Gävle.

Alltså, jag skäms över att jag inte visat dessa bilder tidigare. Så fina plagg som kommer att bli så uppskattade. Ett stort tack till er som skickat detta!

Fröken Filur har skickat mössor. 


Irma & Otto har skickat några fina set, lika fina som de förra!

Ciz donerade dessa fina plagg.


SoFo har bidragit med mössor, alltid välkommet.


Honeystuff skickade kanonfina snuttefiltar och 3 babyset i 3 olika storlekar. Tack och bock.


Och via en vän här i Hagaström damp dessa ner i brevlådan. Mössor är som sagt alltid bra. 



Jag kanske tenderar att bli tjatig men jag är så glad över att ni hjälper mig att driva denna insamling till Gävle Sjukhus Neonatalavdelning. Den betyder så mycket för mig personligen och jag har fått bekräftat på olika vis hur mycket ett litet paket med pyttekläder kan betyda. 

Från djupet av mitt hjärta:

Tack!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar