SidorÄr du prematurförälder?

måndag 26 januari 2015

Uppdatering äntligen!

Jag måste inleda med att be om ursäkt, det har dröjt alldeles för länge med en uppdatering från Gävles håll. 
Innan jul slet jag med de fleeceoveraller jag lämnade in i samarbete med Prematurföreningen Gävleborg och efter jul så var det mycket skolarbeten som skulle avslutas innan terminens slut i januari. Nu har min drömutbildning dragit igång och det är mycket redan nu. Av ovanstående skäl har detta inlägg dröjt för länge. Så nu är det på tiden att ni får se, oredigerade bilder fick det bli. 


Som vanligt underbara set från Helen Lineruth. 


Mia Lehnbom har sytt fina byxor.

 



Rebecca Kohlmann, Vildbatting, har sytt dessa underbara. 



Dessa är från Made by Ciz. 

Ett stort tack till er, som vanligt blir jag så rörd och glad över att se era fantastiska skapelser! 

Tyvärr hade jag ingen bild kvar i mobilen på de overaller jag sydde innan jul, ska se om jag hittar nåt foto till nästa gång. 

Jag har fortfarande några bilder kvar att visa men det blir en annan dag. 

Ha det gott och ta hand om er. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar